SUSKUN

Söyleyemedim sana aklımdan geçen düşünceleri. O güzel gözlerini görünce hep sustu dudaklarım. Çıkmadı kelimeler bir türlü. Belki nasıl anlatılır bilmediğim için sustum belki de anlatsam anlayamayacağın için. Umutla bakardın bana belki düşünmeyi bırakır kelimelere dökerim diye. Ben kelimelere dökmeye karar verip dudaklarımdaki mührü kırdığımda bu sefer seni bulamadım yanımda. Nasıl o hale geldik? Nasıl uçurumlar girdi aramıza? Suçluyduk ikimizde en çok da ben. Güneş gibi parlayarak girdiğin hayatıma gece gibi karanlık olarak çıktın. Ne kadar zaman oldu saymıyorum. Geçiyor bir şekilde zaman ama susmuyorum konuşuyorum artık seninle. Her gece o çok sevdiğim koltuğa oturup bana aldığın defterle konuşuyorum. Defterin ilk sayfasında o güzel yazın hala duruyor. Sonunda da yazdığın zambaleleyyo yazısı. Altına da ben bir kelime ekledim o hiç sevmediğimiz kelimeyi elveda..


boşteneke

Yorumlar

  1. bir gün hayatımıza ışık gibi girip, günümüze güneş gecemize ay olacak biri ümidiyle... kamer

    YanıtlaSil
  2. dur panpa bu kadar acıyı kalbim kaldıramadı aha kalp krizi geçiriy... zaaa xd

    YanıtlaSil

Yorum Gönder

Bu blogdaki popüler yayınlar

İskenderun'dan Mersin'e Tren Seyahati - Günlük Gezi

şemsiyeli kız - (müzikal hikayeler)

Eski Şeyler